We gebruiken cookies

We gebruiken de nodige cookies om de website zo goed mogelijk te laten werken.
Ga akkoord met het gebruik van additionele cookies voor de beste ervaring.
Bekijk voor meer informatie onze privacy statement.

Out with the old, in with the new!

Eindelijk is het zover! Met trots laten wij weten dat wij een nieuw hoofdstuk in onze geschiedenis gaan schrijven. De afgelopen maanden zijn wij samen met collega’s, klanten en partners diep in onze kern gedoken en hebben wij gereflecteerd op onze essentie. In een constant veranderende wereld zijn wij vastbesloten om te blijven evolueren en innoveren voor een positieve impact op de wereld. Dit heeft geleid tot een aanscherping van onze strategie. De rebranding weerspiegelt dit. 


Maar eerst… 
Anthura heeft zich met haar ruim 80-jarige ervaring ontwikkeld als dé expert op het gebied van anthurium en orchideeën en onlangs is bromelia aan het portfolio toegevoegd. Het zit in ons DNA om de lat steeds hoger te leggen en onze medewerkers zijn gedreven om het elke dag beter te doen. Door nauw samen te werken – zowel intern als extern – kunnen wij in de markt voorop blijven lopen. Alleen samen met onze medewerkers, klanten en partners kunnen wij het mooiste product maken en op een duurzame manier met onze planten en bloemen de wereld mooier maken. 

Bloeiende vernieuwing
Deze strategische herpositionering omvat niet alleen een nieuwe visuele identiteit. Met de lancering van de nieuwe slogan ‘Creating blooming happiness’ ondergaan wij een bloeiende vernieuwing. De keuze voor deze inspirerende slogan weerspiegelt onze missie om niet alleen jong plantmateriaal te leveren, maar ook om de wereld mooier te maken en iedereen – waar ook ter wereld – te laten genieten van anthuriums, bromelia’s en orchideeën. 

Marco van Herk, Commercieel directeur: “Onze rebranding is een reflectie van onze overtuiging om samen te streven naar een positieve impact op de wereld om ons heen. Met ‘Creating blooming happiness’ willen wij iedereen die een bloeiende plant of bloem van Anthura in huis haalt, een geluksmoment bezorgen.”

Komende maanden 
Gedurende 2024 zullen wij stapsgewijs overgaan naar de vernieuwde merkidentiteit met de daarbij behorende nieuwe visuele identiteit. De komende weken zullen wij dagelijks hierover posten op onze socials. Volg ons dan ook op onze sociale media-kanalen voor updates.

Informatie 
Voor meer informatie over de rebranding kan je contact opnemen met de afdeling marketing