Grand Slam hard op weg naar internationale bekendheid

De snijanthurium Grand Slam® maakte in mei 2020 haar debuut op de klok. Sinds de introductie zijn er verschillende promotionele activiteiten geweest om deze winnaar onder de aandacht te brengen en daarmee de naamsbekendheid te vergroten én dit met succes!

De snijanthurium Grand Slam is één van Anthura’s meest recente noviteiten die beschikbaar is voor bloemisten. In de bloemensector is groen een zeer belangrijke kleur en daarom is er een campagne opgezet om bloemisten zo snel mogelijk kennis te laten maken met deze nieuwe snijanthurium. Deze bloem met een frisse en stralende kleur groen kan ingezet worden voor een boeket in iedere gewenste stijl. Ook als onderdeel van een arrangement is deze bloem zeer geschikt.

Grand Slam

Door de campagne valt Grand Slam steeds meer op bij de exporteurs en krijgen we steeds vaker te horen dat zij alleen nog maar Grand Slam aanbieden als groene snijanthurium aan hun klanten. Het promoten van de bloemen naar de eindgebruikers (bloemisten) loont; de snijanthurium is nog altijd een gewilde bloem om te gebruiken door bloemisten!

Via social media wordt er veel aandacht besteed. Het is mooi om te zien dat deze berichten massaal worden geliked en gedeeld. Onlangs heeft een bericht op Facebook meer dan één miljoen mensen bereikt. De laatste weken plaatsen steeds meer bloemisten foto’s op social media van hun arrangement met de Grand Slam erin verwerkt.  Wat is het toch ontzettend gaaf om te zien hoe divers de bloemisten uit verschillende landen de bloem verwerken in hun bloemwerk. Ook geven ze een hoog cijfer als waardering voor het product snijanthurium.

Zie hieronder een selectie van de ingezonden foto’s.

@Master Florist